RTL werkt samen met Stuk TV
StukTV heeft woensdag een tweejarig contract met RTL Nederland afgesloten. StukTV is bekend van YouTube en heeft bijna een miljoen abonnees en twaalf miljoen views per maand.
24 february 2016
comments 0

De drie videomakers van StukTV, Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens voeren wekelijks een opdracht uit die hun kijkers hebben bedacht. Daarbij halen ze soms nogal opvallende acties uit die bij sommigen niet altijd in even goede aarde vallen. Zo had StukTV vorige maand een behoorlijke confrontatie met de andere bekende YouTuber Enzo Knol, die een grap niet kon waarderen. StukTV kwam eerder deze maand ook negatief in het nieuws door voor de gein een caravan in brand te steken, wat bijna uit de hand liep. RTL ziet desalniettemin veel in het kanaal en gaat StukTV ondersteunen op het gebied van formatontwikkeling, distributie, promotie, sales en de ontwikkeling van presentatietalenten. RTL en StukTV willen op die manier samen nog betere content ontwikkelen voor de nieuwe kijker: jongeren tussen de 18 en 35 jaar.
Stuk TVRTLEnzo KnolYouTube