1. Nieuws

    RTL werkt samen met Stuk TV

    StukTV heeft woensdag een tweejarig contract met RTL Nederland afgesloten. StukTV is bekend van YouTube en heeft bijna een miljoen abonnees en twaalf miljoen views per maand.
    Jan-Hein Visser
    24 februari 2016
    comments 0
    RTL werkt samen met Stuk TV
    StukTV heeft woensdag een tweejarig contract met RTL Nederland afgesloten. StukTV is bekend van YouTube en heeft bijna een miljoen abonnees en twaalf miljoen views per maand.

    De drie videomakers van StukTV, Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens voeren wekelijks een opdracht uit die hun kijkers hebben bedacht. Daarbij halen ze soms nogal opvallende acties uit die bij sommigen niet altijd in even goede aarde vallen. Zo had StukTV vorige maand een behoorlijke confrontatie met de andere bekende YouTuber Enzo Knol, die een grap niet kon waarderen. StukTV kwam eerder deze maand ook negatief in het nieuws door voor de gein een caravan in brand te steken, wat bijna uit de hand liep. RTL ziet desalniettemin veel in het kanaal en gaat StukTV ondersteunen op het gebied van formatontwikkeling, distributie, promotie, sales en de ontwikkeling van presentatietalenten. RTL en StukTV willen op die manier samen nog betere content ontwikkelen voor de nieuwe kijker: jongeren tussen de 18 en 35 jaar.
    Stuk TVRTLEnzo KnolYouTube

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)