Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    SBS6 van rood naar blauw

    Talpa TV heeft de huisstijl van SBS6 veranderd. De voorheen rode vormgeving is voor een blauwe variant ingeruild. De wijziging is op 1 augustus door het mediabedrijf van John de Mol doorgevoerd.
    Peter de Koning
    1 august 2018
    comments 2
    SBS6 van rood naar blauw

    Zendermanager René Oosterman van SBS6 over de wijziging van de huisstijl: “Dit soort beslissingen neem je niet in een opwelling. Wij zijn stap voor stap bezig met een zorgvuldige herpositionering van SBS6. Bestaande programma’s worden opgefrist, terwijl nieuwe presentatoren en formats hun intrede doen. Daar hoort ook een nieuwe huisstijl voor de zender als geheel bij. Ik ben erg blij met het resultaat en hoop dat onze kijkers en adverteerders het daarmee eens zijn.” Bob van der Put is de geestelijke vader van de nieuwe huisstijl. Hij ontwierp ook het oude rode logo van de televisiezender.

    TalpaTalpa TVJohn de MolSBS6

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win de dvd Endangered Species

      Een droomvakantie in een Keniaans natuurreservaat verandert voor een gezin in een nachtmerrie als ze de parkregels negeren. Hun busje wordt verwoest en ze moeten te voet terugkeren. Totaal TV mag deze actiethriller vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP Below deck sailing yacht

    Below deck sailing yacht
    Fox om 08:10 uur
    Kapitein Glenn Shepherd moet direct een aantal brandjes blussen. De gasten hebben ruzie en een matroos is twee mensen kwijt.

    TV-TIP Het beste van Bommetje

    Het beste van Bommetje
    NPO 3 om 19:20 uur
    Vier seizoenen lang trotseerden teams vol ouders en kinderen de meest uitdagende hindernisbanen. Wie deed dat het best?

    Interview

    • *

      Martine van Os

      We zijn er bijna

      Martine van Os blijft dit jaar met de groep kampeerders dicht bij huis; de vakantiereizigers maken een tocht door Nederland. “Eerlijk? Ik vond het verrassend leuk!”
      Reacties0 reactie(s)