1. Nieuws

    Vliegend begin nieuw seizoen Goede tijden, slechte tijden

    Het nieuwe seizoen van de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden is letterlijk en figuurlijk vliegend met een miljoenenpubliek begonnen.
    Jarco Kriek
    3 september 2013
    comments 0
    Vliegend begin nieuw seizoen Goede tijden, slechte tijden
    Het nieuwe seizoen van de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden is letterlijk en figuurlijk vliegend met een miljoenenpubliek begonnen.

    De eerste aflevering waaruit moest blijken wie het personage was die de parachutesprong niet heeft overleefd, werd door ruim 2,2 miljoen Nederlanders boven de zes jaar bekeken. Dit was volgens Stichting Kijkonderzoek (SKO) goed voor een marktaandeel van 34,3 procent. Die zagen uiteindelijk dat Mike Brandt – gespeeld door de Vlaamse acteur Louis Talpe – de dodelijke sprong maakte. Dit was overigens al enige tijd bekend omdat het nieuws tijdens het GTST-Event via sociale media naar buiten werd gebracht.

    RTL 4 blij met soap

    Erland Galjaard, programmadirecteur RTL Nederland: "Een fantastische start voor Goede tijden, slechte tijden. Complimenten aan het hele team. De hele zomer heeft de soap de miljoenen kijkers bezig gehouden met de nieuwe app GTST: Spring Levend, het live event waar 6800 fans - een week voor de het begin - al de eerste aflevering kregen te zien en nog eens 2500 fans die via de livestream het live event konden volgen. Goede tijden, slechte tijden is het perfecte voorbeeld van een total experience." Ook bij producent Endemol is men blij met het miljoenenpubliek. "We werken met tachtig cast- en crewleden vol passie aan Goede tijden, slechte tijden en zijn erg blij om te zien dat de kijkers voor wie we dit doen dat weten te waarderen", aldus uitvoerend producent Rohan Gottschalk.

    RTL 4RTL4RTL NederlandEndemolGoede Tijden Slechte TijdenGTSTLouis Talpe

    Reacties

  1. TV-TIP De mediawijsheidtest

    De mediawijsheidtest
    NPO 3 om 20:25 uur
    Filemon Wesselink en Sahil Amar Aïssa voelen bekende en onbekende Nederlanders aan de tand over mediawijsheid. Wat daarmee bedoeld wordt, is de impact van onze online samenleving. Hoeveel uur brengen we door in die digitale wereld, wat delen we allemaal en welke gevolgen heeft dat?

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Tom Cruise is in deze spectaculaire actiefilm terug als Ethan Hunt. Samen met zijn IMF-team bevindt hij zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag de Blu-ray van Mission: Impossible – Fallout vijf keer weggeven.

    TV-TIP 2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World

    2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World
    NPO 2 om 20:25 uur
    Sinds die aardbeiblonde meneer aan de macht is in Amerika vliegen termen als 'fake news' je om de oren. Geld voor degelijke journalistiek is er te weinig en de nieuwsstroom zwelt maar aan. Gelukkig zijn er burgerinitiatieven als Bellingcat, die nieuwe methodes ontwikkelen om dichterbij de waarheid te komen.