1. Nieuws

    Wederom On Demand uitbreiding UPC: Ajax TV on Demand

    UPC blijft haar On Demand-aanbod verder uitbreiden. Nadat verleden week National Geographic Channel en Disney werden toegevoegd is het nu de beurt aan de voetbalclub Ajax.
    Jarco Kriek
    22 februari 2010
    comments 0
    Wederom On Demand uitbreiding UPC: Ajax TV on Demand

    Ajax is de eerste voetbalclub bij een kabelbedrijf in Nederland die een digitaal televisiekanaal in Nederland krijgt. Mediabedrijf UPC geeft ook in haar On Demand-omgeving abonnees de toegang tot Ajax TV on Demand. Het televisiekanaal is te vinden op kanaal 225.

    Het kanaal bevat veel exclusief beeldmateriaal zoals seizoensoverzichten, kijkjes achter de schermen, profielen van spelers en specials. Uiteraard kunnen de fans alle dagen van de week de meest actuele programma’s van Ajax TV via UPC volgen. Mochten zij een dag Ajax TV hebben gemist, dan kunnen zij tot zeven dagen terug alle afleveringen alsnog bekijken. Ook voor Ajax TV on Demand geldt dat een minimum norm aan content gratis voor alle digitale abonnees beschikbaar komt. Voor een ander gedeelte dient de UPC abonnee te betalen.

    Zowel Ajax als UPC Nederland zijn blij met de samenwerking. Henri van der Aat, CCO van Ajax: “Ons doel met Ajax TV is zoveel mogelijk mensen te bereiken en daarmee zoveel mogelijk mensen aan ons te binden. Dankzij de samenwerking met UPC boren we een nieuwe markt aan. Het past bij Ajax om innovatief te zijn in de voetbalwereld en met TV On Demand zijn we dat. UPC biedt als digitale tv-partner ons zo’n platform en we verwachten er samen veel van. Dat we bij UPC op kanaal 225 zitten past ons goed, want op de kanalen 221 tot en met 224 is Eredivisie Live te vinden.” Diederik Karsten, CEO van UPC Nederland, vervolgt verder. “Ik ben er trots op dat UPC er door deze samenwerking met Ajax alweer in slaagt om onze klanten een exclusief programma-aanbod te bieden. Tegelijkertijd maakt het ons zenderaanbod interessanter voor steeds meer klanten. Een voetbalclub als Ajax spreekt grote groepen mensen aan. Iedereen wil graag een kijkje nemen achter de schermen van zo’n topclub. Wij kunnen dat onze klanten door deze samenwerking op een heel eenvoudige manier bieden. Het zou mooi zijn als we dat ook voor fans van andere topclubs mogelijk kunnen maken.”
    UPCOn DemandVideo on DemandAjax TVAjax TV on DemandUPC digitaal

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BOHEMIAN RHAPSODY

      Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, de muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. De film volgt de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor dit muziekdrama weggeven, met daarin een t-shirt, een plectrum en een zonnebril en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Olympus Has Fallen

    Olympus Has Fallen
    RTL 7 om 20:30 uur
    Na een minder geslaagd uitstapje naar de romantische comedies, is Gerard Butler eindelijk terug op vertrouwd actie-terrein. Dat is net op tijd, want een stel overijverige Noord-Koreaanse griezels legt het Witte Huis in puin en gijzelt de Amerikaanse president. Dit levert voor ons fijn hersenloos popcornvermaak op.