Ziggo krijgt storingen Ziggo GO niet onder controle

Ondanks inspanningen van VodafoneZiggo bedrijfsonderdeel Ziggo wordt de lijst met storingen bij Ziggo GO alleen maar groter. Opvallend daarbij is dat niet iedere klant van het kabelbedrijf dezelfde storing ervaart. Dit maakt het oplossen van de gemelde Ziggo GO-storingen moeilijker. Via de eigen webcarekanalen laat Ziggo wel aan klanten weten dat het druk doende is om storingen te kunnen duiden en daarna te verhelpen.
Meer storing
Nog steeds heeft een (beperkt) deel van de klanten last van de melding dat het maximum aantal gebruikers is bereikt. Dit terwijl slechts één apparaat gelijktijdig wordt gebruikt. Daar zijn nu twee nieuwe storingen bijgekomen. Deze hebben alle verband met het casten van content naar een grotere televisie of beeldscherm met gebruik van Chromecast van Google. Ook hierbij geldt dat niet alle Ziggo-klanten deze storingen ervaren. Zo zijn problemen met de ondertiteling als bijvoorbeeld films en series van Ziggo Movies & Series met Chromecast naar een ander beeldscherm worden gestreamd. Een ander probleem is de melding bij het streamen met Chromecast dat de video niet afgespeeld kan worden. Dit probleem lijkt zich alleen voor te doen als een bepaald model Chromecast in combinatie met de Ziggo GO-app voor Apple iOS wordt gebruikt.