Ziggo verbetert klantenservice met MijnZiggo-app

De MijnZiggo-app is beschikbaar voor tablets en smartphones die functioneren op de besturingssystemen van Apple (iOS en iPadOS) en Google (Android). Ziggo biedt met de nieuwe app klanten op intuïtieve wijze een duidelijk inzicht in het abonnement dat bij het kabelbedrijf wordt gekocht. De MijnZiggo-app biedt daarnaast de helpende hand bij het instellen van apparatuur. Tevens kan directe hulp van de klantenservice ingeroepen worden. De MijnZiggo-app is gratis te gebruiken door alle klanten van het kabelbedrijf die een actief MijnZiggo-account bezitten.
Contact met Ziggo
Vooral het directe contact met de klantenservice is een belangrijk onderdeel van de app. Op deze manier hoeft bijvoorbeeld niet telefonisch contact met de helpende handen van het kabelbedrijf gelegd te worden. MijnZiggo is hiermee een nieuwe vorm van webcare. Voor klanten van het kabelbedrijf is via de app ook een duidelijk inzicht te krijgen in abonnementskosten, het verbruik buiten de abonnementen en in de facturen van geleverde Ziggo-diensten. Tevens kunnen eventuele nog openstaande facturen direct via MijnZiggo-app met Ideal betaald worden.