Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo verbetert klantenservice met MijnZiggo-app

    Ziggo heeft de MijnZiggo-app openbaar gemaakt. Met deze app wil het kabelbedrijf de klantenservice op een hoger niveau brengen.
    Jarco Kriek
    9 december 2019
    comments 7
    Ziggo MijnZiggo app

    De MijnZiggo-app is beschikbaar voor tablets en smartphones die functioneren op de besturingssystemen van Apple (iOS en iPadOS) en Google (Android). Ziggo biedt met de nieuwe app klanten op intuïtieve wijze een duidelijk inzicht in het abonnement dat bij het kabelbedrijf wordt gekocht. De MijnZiggo-app biedt daarnaast de helpende hand bij het instellen van apparatuur. Tevens kan directe hulp van de klantenservice ingeroepen worden. De MijnZiggo-app is gratis te gebruiken door alle klanten van het kabelbedrijf die een actief MijnZiggo-account bezitten.

     

    Contact met Ziggo

    Vooral het directe contact met de klantenservice is een belangrijk onderdeel van de app. Op deze manier hoeft bijvoorbeeld niet telefonisch contact met de helpende handen van het kabelbedrijf gelegd te worden. MijnZiggo is hiermee een nieuwe vorm van webcare. Voor klanten van het kabelbedrijf is via de app ook een duidelijk inzicht te krijgen in abonnementskosten, het verbruik buiten de abonnementen en in de facturen van geleverde Ziggo-diensten. Tevens kunnen eventuele nog openstaande facturen direct via MijnZiggo-app met Ideal betaald worden.

    ZiggoVodafoneZiggoMijnZiggoappklantenserviceabonnementtvtelevisieinternet

    Reacties

  1. Interview

    • *

      Bob Sikkes

      De Moeite Waard?!

      Terwijl Kopen zonder Kijken nog loopt, is Bouwkundige des Vaderlands Bob Sikkes (57) alweer aan een nieuw project begonnen: De Moeite Waard?!, waarin landgenoten huizen kopen, verbouwen en direct weer verkopen.
      Reacties0 reactie(s)