1. Nieuws

    De Leeuw en Move Like Michael Jackson zakken verder weg

    X De Leeuw en Move Like Michael Jackson kunnen niet op tegen Ik Hou Van Holland.
    14 maart 2010
    comments 0
    De Leeuw en Move Like Michael Jackson zakken verder weg
    X De Leeuw en Move Like Michael Jackson kunnen niet op tegen Ik Hou Van Holland.

    De show van Linda de Mol kwam gisteravond boven de 2 miljoen kijkers uit, terwijl Paul de Leeuw minder kijkers had dan vorige week: 908.000. Ook de talentenjacht Move Like Michael Jackson zakte verder weg: 589.000 kijkers.

    Goed scorende programma's waren verder Studio Sport Eredivisie met 1.506.000 kijkers, Kassa (1.435.000), Wat vindt Nederland (1.430.000), en Kinderen geen bezwaar (1.102.000).

    De nieuwsuitzendingen deden het ook goed. Het 20 uur Journaal staat bovenaan met 2.145.000 kijkers, het Half Acht Nieuws had 1.157.000 kijkers en naar het 18 uur Journaal keken 1.145.000 mensen.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    x de leeuwMove Like Michael JacksonIk hou van Hollandkijkers

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.