UPC maakt klantenservice gratis

Vanaf de eerste werkdag van het nieuwe
jaar kunnen klanten van UPC via een vaste UPC-telefoonaansluiting gratis met de
UPC-klantenservice bellen. Op dit moment betaalt men nog 10 eurocent per minuut
van contact met de klantenservice.
Wie vanaf 2 januari met de vaste
UPC-telefoonlijn naar het nummer 1200 belt komt gratis met de klantenservice
van UPC in contact. Ze ontvangen dan dezelfde service dan als men nu krijgt via
het betaald telefoonnummer 0900-1580. Dit nummer blijft overigens ook na 2
januari beschikbaar. Wanneer men niet vanaf een vaste UPC-telefoonlijn belt dan
dient men dit betaalde nummer te draaien. De kosten blijven in dat geval 10
eurocent per minuut.
Alle UPC Telefonie-klanten die vanaf 2
januari via de vaste UPC-lijn naar het servicenummer 0900 1580 bellen, krijgen
een boodschap te horen dat zij kosteloos via 1200 met UPC contact kunnen
opnemen. UPC komt met deze stap tegemoet aan de behoefte van klanten om ook via
de telefoon kosteloos geholpen te worden. UPC biedt op dit moment al haar
klanten de mogelijkheid om kosteloos vragen te stellen via e-mail, Twitter, de
post en de UPC-Winkels. UPC had aan het einde van het derde kwartaal 806.000
telefonie-abonnees.
Uit de twee laatste mistery klant
onderzoeken die in opdracht van Totaal TV werden uitgevoerd kwam de
klantenservice van UPC als beste uit de bus in vergelijk met de aanbieders
Ziggo, KPN, CanalDigitaal en Tele2.










