CanalDigitaal klantenservice vanaf buitenland bereikbaar

CanalDigitaal is vandaag met een proef
gestart waardoor abonnees die in het buitenland vertoeven telefonisch contact
met de klantenservice kunnen opnemen. De proef duurt tot eind september. Dat
heeft eigenaar M7 Group S.A aan TotaalTV bekend gemaakt.
Het is niet toevallig dat deze proef
tot eind september duurt. Het recreatie-abonnement van CanalDigitaal – waarvan veel
Nederlanders die in het buitenland op vakantie gaan gebruik van maken – loopt van
21 maart tot 21 september. De CanalDigitaal-abonnee die in het buitenland vertoefd
kan via het speciale telefoonnummer +31 356 46 68 84 van maandag tot en met
zaterdag tussen 09.00 en 21.00 Nederlandse tijd contact met de klantenservice
opnemen. Via dit speciaal in het leven geroepen telefoonnummer is overigens
alleen buitenlandse nummers - waarop nummerherkenning aanstaat - bereikbaar is.
En is dus niet bereikbaar vanaf vaste lijnen in Nederland, Nederlandse mobiele
nummers en buitenlandse nummers waarvan de nummerherkenning is uitgeschakeld.
Rene Tensen, Executive Vice-President
CanalDigitaal, tegenover TotaalTV over deze nieuwe ontwikkeling: "Wij willen
door middel van deze proef ervaring opdoen met het bieden van telefonische
ondersteuning aan klanten vanaf hun vakantieadres. We streven continu naar het
verbeteren van onze klantenservice. Het buitenlandse nummer en de online
kennisbank zijn hier duidelijke voorbeelden van.”
Natuurlijk is de klantenservice van
CanalDigitaal ook 24 uur per dag en 7 dagen per week via internet bereikbaar.
Zo is al enige maanden een uitgebreide online kennisbank beschikbaar op de
website van CanalDigitaal. Hier kan men antwoorden op de meest gestelde vragen,
op elk uur van de dag, wereldwijd terugvinden. Indien het gewenste antwoord
niet in de kennisbank te vinden is, is het mogelijk via een webformulier vragen
online te stellen. Deze zullen dan per e-mail worden beantwoord.
De proef met bereikbaarheid van de
klantenservice in het buitenland past goed binnen de nieuwe strategie van M7
Group S.A met betrekking tot haar televisieaanbieder CanalDigitaal. In de
komende maanden staat uitbreiding en kwalitatieve verbetering van de
klantenservice bij CanalDigitaal hoog in het vaandel.










