1. Nieuws

    Sterren dansen bij UPC interactief op het ijs

    UPC en SBS Nederland hebben overeenstemming bereikt over samenwerking op interactief gebied bij het succesvolle programma Sterren Dansen op het IJs UPC Digitaal abonnees kunnen via de rode knop op de afstandsbediening interactief stemmen.
    Jarco Kriek
    24 oktober 2007
    comments 0
    Sterren dansen bij UPC interactief op het ijs

    UPC en SBS Nederland hebben overeenstemming bereikt over samenwerking op interactief gebied bij het succesvolle programma Sterren Dansen op het IJs. UPC Digitaal abonnees kunnen via de rode knop op de afstandsbediening interactief stemmen.

    De nieuwe serie van Sterren Dansen op het IJs zal aanstaande vrijdagavond starten. In het concept van het programma kan de kijker de stem op de favoriete deelnemer uitbrengen. Tot voor de komende uitzendingen kon men dit doen via de telefoon of via SMS. Vanaf dit seizoen kan de digitale UPC televisiekijker nu ook via de zogenaamde interactieve rode knop technologie de stem via de afstandsbediening van de digitale decoder uitbrengen.

    Overigens wil bovenstaande niet altijd inhouden dat het stemmen via de rode knop gratis is. Net als bij een vaste telefoonverbinding en bij SMS via een mobiele telefoonverbinding kost het interactief stemmen 0,60 euro per uitgebrachte stem wanneer de kijker kans wil maken op de prijs die te winnen is. Wanneer men geen kans wil maken op deze prijs is het stemmen wel gratis. Om het veelvuldig stemmen, door bijvoorbeeld kinderen, tegen te gaan moet voor het stemmen een pincode worden ingedrukt.

    Daarnaast is met SBS Nederland afgesproken dat het vorige seizoen van Sterren Dansen op het IJs waarin, zangeres Sita de winnares was, via de nieuwe UPC On Demand dienst Programma Gemist gratis te zien is.

    "We geloven in de combinatie van televisie en interactieve media. Dankzij de heldere positionering van onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica bereiken we via televisie een grote en goed gedefinieerde doelgroep. Interactieve media bieden vervolgens de mogelijkheid op individueel niveau nieuwe contactmomenten te creëren. Daarom is SBS voortdurend bezig om voor zowel consumenten als adverteerders nieuwe en interessante interactieve toepassingen te ontwikkelen. Deze test met UPC past in dat streven." licht Jeroen Verbeek, directeur Interactieve Media van SBS Nederland de samenwerking met UPC toe.

    UPCSBS NederlandSterren Dansen op het IJsrode knop

    Reacties

  1. TV-TIP The Pursuit of Happyness

    The Pursuit of Happyness
    RTL 4 om 06:30 uur
    Deze verfilming van Chris Gardners levensverhaal draait om de Amerikaanse Droom. In dit geval: hoe je van alleenstaande vader en kansloze vertegenwoordiger een veelverdienende effectenmakelaar wordt. Dat levert clichés en rampspoed op, die met doorzettingsvermogen, geloof in jezelf en één of twee mazzeltjes overwonnen wordt. Gelukkig is daar Smith als rots in de branding, die met zijn sterke optreden zorgt voor aangrijpende momenten.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Bed and Breakfast

    Bed and Breakfast
    NPO 1 om 20:25 uur
    Op de boerderij van Johan en Jeanet draait alles om ezels. Je kunt ze aaien, ruiken en er een blokje mee om. Of de Achterhoekers hiermee de aflevering winnen? Nou, niet als het aan Marcel en Peter en Linda en Dénis ligt.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)