1. Nieuws

    Sterren dansen bij UPC interactief op het ijs

    UPC en SBS Nederland hebben overeenstemming bereikt over samenwerking op interactief gebied bij het succesvolle programma Sterren Dansen op het IJs UPC Digitaal abonnees kunnen via de rode knop op de afstandsbediening interactief stemmen.
    Jarco Kriek
    24 oktober 2007
    comments 0
    Sterren dansen bij UPC interactief op het ijs

    UPC en SBS Nederland hebben overeenstemming bereikt over samenwerking op interactief gebied bij het succesvolle programma Sterren Dansen op het IJs. UPC Digitaal abonnees kunnen via de rode knop op de afstandsbediening interactief stemmen.

    De nieuwe serie van Sterren Dansen op het IJs zal aanstaande vrijdagavond starten. In het concept van het programma kan de kijker de stem op de favoriete deelnemer uitbrengen. Tot voor de komende uitzendingen kon men dit doen via de telefoon of via SMS. Vanaf dit seizoen kan de digitale UPC televisiekijker nu ook via de zogenaamde interactieve rode knop technologie de stem via de afstandsbediening van de digitale decoder uitbrengen.

    Overigens wil bovenstaande niet altijd inhouden dat het stemmen via de rode knop gratis is. Net als bij een vaste telefoonverbinding en bij SMS via een mobiele telefoonverbinding kost het interactief stemmen 0,60 euro per uitgebrachte stem wanneer de kijker kans wil maken op de prijs die te winnen is. Wanneer men geen kans wil maken op deze prijs is het stemmen wel gratis. Om het veelvuldig stemmen, door bijvoorbeeld kinderen, tegen te gaan moet voor het stemmen een pincode worden ingedrukt.

    Daarnaast is met SBS Nederland afgesproken dat het vorige seizoen van Sterren Dansen op het IJs waarin, zangeres Sita de winnares was, via de nieuwe UPC On Demand dienst Programma Gemist gratis te zien is.

    "We geloven in de combinatie van televisie en interactieve media. Dankzij de heldere positionering van onze zenders NET 5, SBS 6 en Veronica bereiken we via televisie een grote en goed gedefinieerde doelgroep. Interactieve media bieden vervolgens de mogelijkheid op individueel niveau nieuwe contactmomenten te creëren. Daarom is SBS voortdurend bezig om voor zowel consumenten als adverteerders nieuwe en interessante interactieve toepassingen te ontwikkelen. Deze test met UPC past in dat streven." licht Jeroen Verbeek, directeur Interactieve Media van SBS Nederland de samenwerking met UPC toe.

    UPCSBS NederlandSterren Dansen op het IJsrode knop

    Reacties

  1. TV-TIP Volle zalen

    Volle zalen
    NPO 2 om 20:25 uur
    Majd Mardo (29) vluchtte met zijn ouders en zijn zus uit Syrië. Heel wat hobbels later speelt hij in het veelgeprezen Een klein leven. Marco bezoekt met Cornald Maas plekken uit zijn jeugd.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BOHEMIAN RHAPSODY

      Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, de muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. De film volgt de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor dit muziekdrama weggeven, met daarin een t-shirt, een plectrum en een zonnebril en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Brard & Jekel: VetGelukkig?!

    Brard & Jekel: VetGelukkig?!
    NPO 3 om 20:25 uur
    Patty Brard en Diederik Jewel weten allebei wat het is om te strijden tegen overgewicht. Zij onderzoeken vanuit hun persoonlijke ervaring de wetenschappelijke en culturele kanten van overgewicht.