Telefonisch wijzigen of opzeggen bij CanalDigitaal mogelijk

Vanaf
12 april kan de CanalDigitaal-abonnee telefonisch een wijziging aanbrengen aan
een bestaand abonnement. Ook kan men, na verloop van de eerst aangegane
contractduur, via de telefoon het abonnement opzeggen. Dit kan men ook via
internet doen.
M7
Group S.A bevestigde vandaag de mogelijkheid om vanaf 12 april telefonisch, via
de klantenservice, wijzigingen aan het abonnement te kunnen aanbrengen. Een
woordvoerder van M7 Group S.A laat weten dat men altijd bezig is de
dienstverlening aan de klanten te verbeteren. Ook het makkelijker maken van het
wijzigen of opzeggen van een abonnement maakt hier onderdeel van uit.
De
klantenservice van CanalDigitaal is tegen een tarief van 15 eurocent per minuut
van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 21.00 uur bereikbaar. Voor wijzigingen of opzegging van het abonnement kan men in het keuzemenu optie 9 kiezen.