1. Nieuws

    UPC zet Johnny de Mol in voor nieuwe mediacampagne

    Johnny de Mol, vandaag nog uitgeroepen tot 'TV Persoonlijkheid van het Jaar' tijdens de Beeld en Geluid Awards, wordt boegbeeld van een vernieuwende UPC campagne.
    Jan-Hein Visser
    25 januari 2011
    comments 0
    UPC zet Johnny de Mol in voor nieuwe mediacampagne
    Johnny de Mol, vandaag nog uitgeroepen tot 'TV Persoonlijkheid van het Jaar' tijdens de Beeld en Geluid Awards, wordt boegbeeld van een vernieuwende UPC campagne. UPC start per 1 februari 2011 de nieuwe grootschalige communicatiecampagne. UPC heeft bewust gekozen voor Johnny de Mol vanwege zijn natuurlijke manier van interviewen.

    In de crossmediale campagne staan mensen met een bijzondere hobby centraal – een hobby waarvoor ze gebruik maken van internet of tv. De klanten worden thuis bezocht door Johnny de Mol die hen interviewt om meer te weten te komen over hun speciale hobby’s. Aanleiding voor de campagne vormt de introductie van de nieuwe Alles-in-1 Pakketten van UPC met daarin televisie, internet en telefonie. UPC ontwikkelde vier pakketten die inspelen op het mediagebruik van haar klanten.

    De campagne betekent ook een andere marketingkoers voor UPC Nederland. Lag voorheen nadruk op de producteigenschappen en vooral de waarde van het aanbod, in de nieuwe campagne is er bewust voor gekozen nader in te gaan op de voordelen van de verschillende producten. UPC zal ook actiever worden op twitter en heeft naast de al aanwezig account voor de klantenservice nu ook een twitter account 'wij zijn UPC' geopend alwaar aankondigingen te zien zijn.


    UPCJohnny de Mol

    Reacties

  1. TV-TIP Genaaid

    Genaaid
    NPO 3 om 20:25 uur
    Vijf beginnende modeontwerpers krijgen de kans om een duurzame collectie te ontwikkelen. Er is alleen één voorwaarde: ze moeten eerst zelf ervaren hoe het er in de kledingindustrie aan toe gaat. Samen met Jennifer Hoffman reizen ze naar Myanmar, waar ze aan den lijve ondervinden welke prijs er écht voor onze kleding wordt betaald. Het blijkt voor alle kandidaten een confronterende ontdekkingsreis naar de schaduwkant van de mode-industrie.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD KLEM S2

      Er kleeft bloed aan de handen van Hugo Warmond en hij is meer dan ooit verstrengeld met ex-topcrimineel Marius Milner. Ze krijgen dan ook al snel te maken met malafide accountants, ontsporende gezinsbeslommeringen en de wraakzuchtige lange arm van de onderwereld. Totaal TV geeft dit tweede seizoen vijf keer weg op dvd.

    TV-TIP Why Him?

    Why Him?
    Net5 om 20:30 uur
    Tijdens de feestdagen gaat Ned (Bryan Cranston), een overbezorgde maar liefhebbende vader, samen met zijn familie op bezoek bij zijn dochter op de universiteit. Hier ontmoet Ned zijn grootste nachtmerrie: zijn dochters vriend Laird (James Franco), een welwillende maar sociaal onhandige Silicon Valley-biljonair. De strenge en preutse Ned vindt Laird, die helemaal geen filter heeft, totaal geen match voor zijn dochter. De eenzijdige rivaliteit loopt volledig uit de hand en Ned’s paniekaanvallen nemen toe als hij zich gaandeweg steeds minder thuis voelt in de glamoureuze hightech omgeving en hij erachter komt dat Laird klaar is om dé vraag aan zijn dochter te stellen.